Kim jesteśmy?
Dobrobyt na Pokolenia to niewielka organizacja pozarządowa zajmująca się edukacją
ekonomiczną. Działamy od 2018 roku, promując politykę gospodarczą opartą na najnowszej
wiedzy naukowej. Łączymy doświadczenie akademickie z zamiłowaniem popularyzatorskim i
realnym spojrzeniem na gospodarkę. Nasze analizy pojawiają się w mediach wszystkich
nurtów m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Tygodniku Powszechnym, OkoPress, Dzienniku
Gazeta Prawna i wielu innych.
Kogo szukamy?
Specjalista ds. obsługi medialnej
- Jeżeli jesteś studentką/em kierunków ekonomia, finanse, socjologia, politologia lub
pokrewne, jesteś zainteresowana/y polityką gospodarczą i w przyszłości planujesz
zostać ekonomistk/ą lub policymakerką/em (rozważasz doktorat) i chcesz zdobyć
doświadczenie pracując z jednymi z najlepszych młodych polskich ekonomistów –
aplikuj! - Jeżeli jesteś studentką/em kierunków dziennikarstwo, polonistyka, lingwistyka,
psychologia lub pokrewne, interesujesz się polityką gospodarczą i w przyszłości
chcesz zostać dziennikarką/rzem ekonomiczną/ym – aplikuj! - Jesteś specjalistk/ą ds. mediów społecznościowych, freelancerką/em i chcesz
dołączyć obsługę naszej Fundacji do swojego portfolio – aplikuj!
Poszukujemy osób, które planują zostać z nami na co najmniej dwa lata.
Oferujemy:
- Pracę online w elastycznych godzinach, w wymiarze 10h tygodniowo.
- Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia w przedziale 1000-1200 PLN za
miesiąc (w wymiarze ¼ etatu). - Pracę w bliskim kontakcie z ekspertami Fundacji.
- Pracę w bliskim kontakcie z najlepszymi polskimi dziennikarzami.
- Rozwój w kierunku specjalisty ds. social media lub analityka-ekonomisty, w tym
dodatkowe szkolenia, szkoły letnie itp.
Wymagania:
- W trakcie studiów (bądź po ukończeniu) na kierunkach: ekonomia, finanse,
zarządzanie, socjologia, psychologia, politologia lub lingwistyka. - Zainteresowanie i podstawowa wiedza z zakresu ekonomii, politologii i polityki
gospodarczej. - Lekkie pióro.
- Znajomość angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (min. B2) –
umiejętność streszczania i tłumaczenia tekstów z języka angielskiego na polski. - Doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych mile widziane.
Opis obowiązków:
- Informowanie przez media społecznościowe o bieżącej aktywności medialnej i
naukowej ekspertów Fundacji – zapowiedzi wywiadów, artykułów, rozmów. - Bieżące prowadzenie strony internetowej Fundacji – publikowanie artykułów,
stanowisk, przedruki, skróty. - Opracowywanie i publikowanie opisów i skrótów rozmów radiowych, telewizyjnych i
youtubowych. - Rozwijanie mediów społecznościowych (Facebook i Twitter), rozszerzanie zasięgów,
aranżowanie dyskusji, przypomnienia wcześniejszych wpisów. Oczekujemy
intensywności w okolicach 5-6 postów kontentowych tygodniowo, z czego nowy
materiał to średnio 2 tematy na tydzień. - Rozwój Patronite, regularny kontakt i opieka nad patronami.
- Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach ekspertów (co 3 tygodnie), notatki
(minutes), określanie action points, skróty z debaty merytorycznej. - Kontakt z mediami – bieżące odpowiadanie na zapytania dziennikarskie, oraz
proaktywne informowanie środowiska dziennikarskiego i eksperckiego o nowych
stanowiskach i raportach Fundacji. - Opcjonalnie: rozwój działalności Fundacji w kierunku nowych form komunikacji (np.
podcasty) i nowych platform społecznościowych (YouTube, Instagram). - Opcjonalnie: rozwój działalności Fundacji w kierunku fundraisingu.
Jak aplikować?
Wyślij na adres [email protected]:
- Swoje CV
- List motywacyjny (max 1 strona)
Termin przyjmowania zgłoszeń: do 24 lipca 2022
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.