Rekrutujemy!

przez Barbara Jankowska

Kim jesteśmy?
Dobrobyt na Pokolenia to niewielka organizacja pozarządowa zajmująca się edukacją
ekonomiczną. Działamy od 2018 roku, promując politykę gospodarczą opartą na najnowszej
wiedzy naukowej. Łączymy doświadczenie akademickie z zamiłowaniem popularyzatorskim i
realnym spojrzeniem na gospodarkę. Nasze analizy pojawiają się w mediach wszystkich
nurtów m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Tygodniku Powszechnym, OkoPress, Dzienniku
Gazeta Prawna i wielu innych.


Kogo szukamy?
Specjalista ds. obsługi medialnej

  1. Jeżeli jesteś studentką/em kierunków ekonomia, finanse, socjologia, politologia lub
    pokrewne, jesteś zainteresowana/y polityką gospodarczą i w przyszłości planujesz
    zostać ekonomistk/ą lub policymakerką/em (rozważasz doktorat) i chcesz zdobyć
    doświadczenie pracując z jednymi z najlepszych młodych polskich ekonomistów –
    aplikuj!
  2. Jeżeli jesteś studentką/em kierunków dziennikarstwo, polonistyka, lingwistyka,
    psychologia lub pokrewne, interesujesz się polityką gospodarczą i w przyszłości
    chcesz zostać dziennikarką/rzem ekonomiczną/ym – aplikuj!
  3. Jesteś specjalistk/ą ds. mediów społecznościowych, freelancerką/em i chcesz
    dołączyć obsługę naszej Fundacji do swojego portfolio – aplikuj!
    Poszukujemy osób, które planują zostać z nami na co najmniej dwa lata.

Oferujemy:

  1. Pracę online w elastycznych godzinach, w wymiarze 10h tygodniowo.
  2. Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia w przedziale 1000-1200 PLN za
    miesiąc (w wymiarze ¼ etatu).
  3. Pracę w bliskim kontakcie z ekspertami Fundacji.
  4. Pracę w bliskim kontakcie z najlepszymi polskimi dziennikarzami.
  5. Rozwój w kierunku specjalisty ds. social media lub analityka-ekonomisty, w tym
    dodatkowe szkolenia, szkoły letnie itp.


Wymagania:

  1. W trakcie studiów (bądź po ukończeniu) na kierunkach: ekonomia, finanse,
    zarządzanie, socjologia, psychologia, politologia lub lingwistyka.
  2. Zainteresowanie i podstawowa wiedza z zakresu ekonomii, politologii i polityki
    gospodarczej.
  3. Lekkie pióro.
  4. Znajomość angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (min. B2) –
    umiejętność streszczania i tłumaczenia tekstów z języka angielskiego na polski.
  5. Doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych mile widziane.


Opis obowiązków:

  1. Informowanie przez media społecznościowe o bieżącej aktywności medialnej i
    naukowej ekspertów Fundacji – zapowiedzi wywiadów, artykułów, rozmów.
  2. Bieżące prowadzenie strony internetowej Fundacji – publikowanie artykułów,
    stanowisk, przedruki, skróty.
  3. Opracowywanie i publikowanie opisów i skrótów rozmów radiowych, telewizyjnych i
    youtubowych.
  4. Rozwijanie mediów społecznościowych (Facebook i Twitter), rozszerzanie zasięgów,
    aranżowanie dyskusji, przypomnienia wcześniejszych wpisów. Oczekujemy
    intensywności w okolicach 5-6 postów kontentowych tygodniowo, z czego nowy
    materiał to średnio 2 tematy na tydzień.
  5. Rozwój Patronite, regularny kontakt i opieka nad patronami.
  6. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach ekspertów (co 3 tygodnie), notatki
    (minutes), określanie action points, skróty z debaty merytorycznej.
  7. Kontakt z mediami – bieżące odpowiadanie na zapytania dziennikarskie, oraz
    proaktywne informowanie środowiska dziennikarskiego i eksperckiego o nowych
    stanowiskach i raportach Fundacji.
  8. Opcjonalnie: rozwój działalności Fundacji w kierunku nowych form komunikacji (np.
    podcasty) i nowych platform społecznościowych (YouTube, Instagram).
  9. Opcjonalnie: rozwój działalności Fundacji w kierunku fundraisingu.


Jak aplikować?


Wyślij na adres [email protected]:

  1. Swoje CV
  2. List motywacyjny (max 1 strona)


Termin przyjmowania zgłoszeń: do 24 lipca 2022
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Podobne opinie i ekspertyzy

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Akceptuję Polityka prywatności